Regulamin

REGULAMIN PLATFORMY KURSÓW ELEARNINGOWYCH

§1 Definicje

1. Administrator danych osobowych – Teleaudyt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie i posługująca się numerem NIP: 6783172423, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000716971 (także: Teleaudyt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie).

2. Certyfikat – dokument potwierdzający udział i ukończenie całego kursu on-line przez Klienta, który generuje się automatycznie i znajduje się do pobrania na Koncie Użytkownika.

3. Formularz rejestracji – interaktywny formularz umożliwiający utworzenie Konta na Platformie PubliGo.

4. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na Platformie przy kursie online, umożliwiający złożenie Zamówienia.

5. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych (niejawny, znany tylko Użytkownikowi), niezbędny do autoryzowanego dostępu do Platformy i korzystania z jej zasobów.

6. Podmiot szkolący – Teleaudyt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie.

7. Klient:

a) osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych,

b) osoba prawna,

c) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży kursu online z Usługodawcą za pośrednictwem: https://www.edu.teleaudyt.pl/.

8. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93,
z późn. zm.), zwany dalej również k.c.

9. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także przedsiębiorca będący osobą fizyczną w wypadku, gdy zawiera on umowę wprawdzie związaną z jego działalnością gospodarczą, ale w treści swej wykraczającą poza wiedzę fachową łączącą się z przedmiotem działalności tego przedsiębiorcy,

10. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Użytkownika zbiór danych w systemie teleinformatycznym Platformy, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz Zasoby,

11. Kurs – odpłatny kurs online (szkolenie e-learningowe) dostępny na Platformie: https://www.edu.teleaudyt.pl/.

12. Login – ciąg znaków alfanumerycznych (jawny) lub indywidualny adres poczty elektronicznej.

13. Platforma – aplikacja internetowa dostępna pod adresem https://www.edu.teleaudyt.pl/ po zalogowaniu przez Użytkownika na Konto, służąca do nauki w trybie online, a w szczególności umożliwiająca odtworzenie, odsłuchanie, obejrzenie Kursu, do której Klient otrzymuje dostęp po zawarciu umowy z Usługodawcą.

14. Platforma elearningowa – platforma  Teleaudyt Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie – dostępna pod adresem strony internetowej https://www.edu.teleaudyt.pl/

15. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

16. Regulamin – regulamin platformy edukacyjnej Teleaudyt Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie dostępnej pod adresem strony internetowej https://www.edu.teleaudyt.pl/regulamin, będący regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

17. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.edu.teleaudyt.pl/, za pośrednictwem którego Użytkownik składa zamówienie na Kurs przy pomocy Formularza zamówienia.

18. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Platformy w postaci kursu online organizowanego przez Usługodawcę i udostępnianego odpłatnie poprzez Platformę Publigo przez Konto (także: Usługa cyfrowa),

19. Usługodawca – Teleaudyt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie.

20. Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

21. Zasoby – materiały o charakterze edukacyjnym, udostępnione na Platformie w postaci prezentacji multimedialnych, szkoleń, testów, quizów itp.

22. Polityka prywatności – dokument dostępny pod adresem internetowym: https://www.edu.teleaudyt.pl/polityka-prywatnosci/, określający zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z funkcjonalności strony internetowej: https://www.edu.teleaudyt.pl/.

§2 Postanowienia ogólne

1. Regulamin jest dostępny w witrynie internetowej https://www.edu.teleaudyt.pl/ w sposób umożliwiający każdemu użytkownikowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści przez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdym momencie.

2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu
o zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na stronie internetowej Platformy.

3. Usługodawca oświadcza, że przestrzega wszelkich zasad ochrony danych osobowych Użytkowników przewidzianych przepisami prawa.

4. Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Platformy w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, zasadami współżycia społecznego, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.

5. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika treści o bezprawnym charakterze.

§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Usługodawca za pośrednictwem Platformy świadczy usługi elektroniczne w postaci odpłatnego dostępu do Kursu.

2. Usługodawca świadczy, za pośrednictwem Platformy, usługę Konta, za pośrednictwem którego Użytkownik może korzystać z Kursu.

3. Korzystanie z Usługi elektronicznej (zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną) jest dobrowolne i odpłatne.

4. Korzystanie z Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny,
z którego korzysta Użytkownik następujących, minimalnych wymagań technicznych:

a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, obsługujące platformę PubliGo z dostępem do aktualnego systemu operacyjnego,

b) dostęp do poczty elektronicznej,

c) przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies,

d) niektóre multimedia w Kursie mogą wymagać włączenia w przeglądarce internetowej Javascript.

5. Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie
z taryfą swojego dostawcy usług internetowych.

6. Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są przez Usługodawcę 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Informacja o ewentualnych przerwach w świadczeniu Usług zostanie udostępniona na stronie internetowej Platformy.

7. Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

8. Usługa „Konto”:

a) Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu dwóch kroków: wypełnieniu Formularza rejestracji (w tym wskazaniu adresu poczty elektronicznej), a następnie kliknięciu przycisku zatwierdzającego założenie Konta,

b) Wypełnienie Formularza Rejestracji polega na podaniu przez Użytkownika wskazanych w wyświetlanym komunikacie danych, m.in.: imię i nazwisko, hasło, zgodnie z zaleceniami Platformy PubliGo.

c) Warunkiem dokonania rejestracji i założenia Konta jest wyrażenie przez Użytkownika zgody na treść Regulaminu i Polityki Prywatności oraz na podanie danych osobowych wyszczególnionych w Formularzu Rejestracji, jeżeli przepisy prawa tego wymagają.

d) Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu w ramach Platformy Konta zawierana jest na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia Konta na podany adres poczty elektronicznej: edu@teleaudyt.pl lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy. Żądanie usunięcia Konta może zostać zgłoszone w każdej chwili bez podania przyczyny.

e) Z chwilą usunięcia Konta wygasa licencja udzielona Użytkownikowi na korzystanie z Zasobów Platformy.

f) Usługodawca usuwa Konto Użytkownika i wszystkie zgromadzone na nim dane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania takiego żądania od Użytkownika. Informacja o usunięciu Konta zostanie przesłana na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.

g) Usługodawca zastrzega sobie możliwość usunięcia Konta bez zgody Użytkownika w następujących przypadkach:

  • nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień Regulaminu,
  • podania nieprawdziwych lub nieaktualnych danych przez Użytkownika,
  • korzystania przez Użytkownika z Platformy w sposób naruszający obowiązujące przepisy prawa czy zasady współżycia społecznego i dobre obyczaje.

h) Przed usunięciem Konta z powodu naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu Usługodawca wezwie Użytkownika do zaprzestania naruszania wyznaczając 14-dniowy termin, po którego bezskutecznym upływie Konto zostanie usunięte.

i) Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług elektronicznych z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia w sytuacji, gdy dalsze świadczenie usług stało się niemożliwe lub znacznie utrudnione ze względów technicznych, organizacyjnych lub prawnych.

§4 Zawarcie umowy

1. Za moment zawarcia umowy uważa się złożenie zamówienia za pomocą Formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej https://www.edu.teleaudyt.pl/.

2. Po dokonaniu opłaty za pośrednictwem portalu Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym, na podany adres e-mail zostanie przesłana informacja o aktywacji konta. Istnieje możliwość dokonania przelewu tradycyjnego, w tym celu należy skorzystać z opcji: pozostałe typy płatności: „Przelew tradycyjny”, a następnie przesłać potwierdzenie przelewu na adres e-mail Administratora: edu@teleaudyt.pl

3. Przystąpienie do wykonania umowy następuje z chwilą zalogowania się Użytkownika na swoim Koncie i uzyskania dostępu do zakupionego Kursu.

4. Opis każdego Kursu, jest wskazany przy opisie Kursu na stronie https://www.edu.teleaudyt.pl/ oraz zostaje przesłany każdemu Użytkownikowi.

5. W przypadku zaliczenia każdej części kursu, Użytkownik otrzyma Certyfikat, który pobierze z odpowiedniej zakładki na koncie Użytkownika.

6. Opłata za szkolenie Użytkownika, który nie ukończył kursu, nie podlega zwrotowi.

7. Cena Kursu zawiera:

a) dostęp do platformy e-learningowej z materiałami dotyczącymi każdego z zakupionych modułów tematycznych,

b) wystawienie Certyfikatu o ukończeniu szkolenia, który dostępny jest odpowiedniej zakładce na koncie Użytkownika.

§5 Konto Użytkownika

1. Po zarejestrowaniu każdego Użytkownika możliwe jest dokonanie zalogowania na swoje Konto oraz dokonywanie zmian w panelu administracyjnym.

2. Użytkownik dokonuje logowania na swoje Konto poprzez wejście na stronę internetową Platformy oraz podanie Loginu i Hasła.

3. Korzystanie z Kursu odbywa się z poziomu panelu Użytkownika i wymaga połączenia z Internetem.

4. Użytkownik uzyskuje dostęp do Kursu na czas jego trwania. Usługodawca może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do Kursu w trybie on-line, o czym uprzedzi kupującego drogą mailową.

§6 Odpowiedzialność i Zasoby

1. Jeżeli inaczej nie wskazano, dostosowana Platforma, Kurs i Zasoby stanowią własność Usługodawcy i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.).

2. Informacje zawarte w Platformie i jej Zasobach służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym.

3. Autorzy kursu online, a także wszelkich informacji publikowanych w Platformie i jej Zasobach dołożyli wszelkich starań, aby treści w nich zawarte były zgodne z obowiązującym stanem wiedzy. Podane informacje nie stanowią jednak źródła prawa, urzędowej interpretacji przepisów prawa, a także nie są oficjalnym stanowiskiem właściwych organów, instytucji lub władz.

4. Żaden element Platformy nie może być kopiowany lub rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób, w tym poprzez fotokopiowanie, drukowanie, nagrywanie na różnego rodzaju nośniki służące przechowywaniu danych, bez zgody Usługodawcy. Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystywania Kursu lub materiałów pochodzących z Kursu wyłącznie w zakresie własnego, niekomercyjnego użytku osobistego.

5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

a) działania osób trzecich obsługujących sprzęt i oprogramowanie zapewniające prawidłowe i nieprzerwane działanie sieci publicznej Internet czy stacji roboczej Użytkownika,

b) przypadki braku dostępności Platformy i Zasobów zaistniałe w związku z awarią systemu łączności telekomunikacyjnej oraz za inne skutki wadliwego działania łączy telekomunikacyjnych i szkód przez nie wywołanych, bez względu na przyczyny szkody powstałe w wyniku korzystania bądź niemożności korzystania z Platformy i Zasobów, jak również wynikłych z bezpośredniego lub pośredniego stosowania zawartych w nich informacji, zastosowania w praktyce prezentowanych w nich przykładów, dokładność i kompletność przedstawionych w nich informacji,

c) szkody powstałe w wyniku uszkodzenia sprzętu komputerowego Użytkownika bądź jego zasobów danych w trakcie lub w związku z korzystaniem z Platformy i Zasobów, w szczególności na skutek przedostania się do systemu informatycznego Użytkownika wirusów komputerowych.

§7 Reklamacje oraz odpowiedzialność Usługodawcy za niezgodność Usługi z umową

1. Usługodawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi usługę zgodną z Umową o usługę świadczoną drogą elektroniczną.

2. Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Usługodawcy lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej Usługodawcy https://www.edu.teleaudyt.pl/kontakt.

3. Usługodawca udzieli odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeżeli Usługodawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w powyższym terminie, uważa się, że uznał reklamację.

4. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację w formie papierowej na podany przez Użytkownika adres lub na innym trwałym nośniku, jeżeli o udzielenie odpowiedzi w tej formie będzie wnosił Użytkownik.

5. Zalecane jest podanie przez Klienta w reklamacji następujących informacji (które będą pomocne dla Usługodawcy w toku rozpatrywania reklamacji i mogą przyspieszyć proces reklamacyjny):

  • okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji i pojawienia się ewentualnych niezgodności usługi z umową, np. rodzaju i daty wystąpienia niezgodności usługi z umową,
  • sprecyzowanie żądania Klienta,
  • danych do kontaktu z osobą składającą reklamację. Podane zalecenia nie są obowiązkowe i nie mają wpływu na skuteczność w rozpatrywaniu danej reklamacji.

§8 Prawo odstąpienia od umowy i do obniżenia ceny

1. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. W celu realizacji ustawowego prawa odstąpienia od umowy Klient składa Usługodawcy jednoznaczne oświadczenie woli, przesyłając je np. na adres siedziby lub na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: edu@teleaudyt.pl

4. Klient może skorzystać z formularza – Oświadczenia o odstąpieniu od umowy na dostarczenie treści cyfrowych. Skorzystanie z formularza zaproponowanego przez Usługodawcę jest obowiązkowe i ma wpływ na realizację uprawnienia do odstąpienia do Umowy przez Klienta.

5. Do zachowania terminu wskazanego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub na adres Usługodawcy przed jego upływem.

6. Usługodawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

7. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Konsument może złożyć również oświadczenie
o obniżeniu ceny, gdy:

– doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,

– przedsiębiorca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową,

– brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową,

– brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny,

– z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

8. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.

§9 Postępowanie po odstąpieniu od umowy

1. Po odstąpieniu od umowy Usługodawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania
z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczonych przez przedsiębiorcę, z wyjątkiem treści, które:

– są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;

– dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, które stanowiły przedmiot umowy;

– zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;

– zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać

2. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa były niezgodne z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy konsument z nich faktycznie korzystał.

3. Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej treści lub usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej lub usłudze cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.

4. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu konsumentowi ceny kursu należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.

5. Usługodawca zwraca cenę kursu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§10 Zgodność usługi z umową

oraz aktualizacje oprogramowania i zabezpieczenie udostępnionych treści

1. Usługodawca informuje niezwłocznie Klienta o aktualizacjach, w tym aktualizacjach dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej lub usługi z umową oraz dostarcza je Klientowi przez czas:

– dostarczania treści cyfrowej lub usługi cyfrowej określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub

– zasadnie oczekiwany przez konsumenta, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.

2. Jeżeli Klient nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez przedsiębiorcę zgodnie z powyższym przepisem, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:

– poinformował Klienta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;

– niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Usługodawcę.

§11 Polubowne, pozasądowe metody rozwiązywania sporów

1. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów.

2. Informacje dotyczące możliwości skorzystania z takiego uprawnienia oraz odpowiednich procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

3. Dla Klientów będących Konsumentami przewidziano różne możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym m.in.: skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§12 Postanowienia końcowe

1. Umowa zawierana poprzez Platformę zawierana jest w języku polskim.

2. Usługodawca respektuje wszelkie prawa Użytkownika obowiązujące na podstawie przepisów prawa polskiego.

3. Zmiana Regulaminu może zostać dokonana jedynie z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień Regulaminu.

4. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o charakterze ciągłym (dotyczy to usługi Konta) zmieniony regulamin wiąże Usługodawcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 k.c.

5. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o innych niż o charakterze ciągłym zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu.

6. W sytuacji, gdy zmiana Regulaminu skutkowałaby wprowadzeniem jakichkolwiek dodatkowych opłat za korzystanie z Platformy w trakcie trwania określonego kursu online, Użytkownik może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.

7. O każdorazowej zmianie Regulaminu Usługodawca jest zobowiązany powiadomić Użytkowników na stronie internetowej Platformy, na co najmniej 14 dni przed wejściem w życie zaktualizowanej wersji Regulaminu.

8. Użytkownik ma prawo nie zaakceptować nowego brzmienia Regulaminu.

9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 2020, poz. 344, z późn. zm.) i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020, poz. 287 z późn. zm.).


Copyright © 2021 Teleaudyt. Szkolenia napędza platforma WP Idea